Τύποι Ελαστικών στην Formula 1.

6 Οκτ | Σχόλια (0)

 Όλοι οι φίλοι της Formula 1 κάθε Κυριακή, μέσα στις πολλές φράσεις που  φτάνουν στα αυτιά τους, αναμφίβολα θα ακούνε και κάποιες φράσεις οι οποίες αφορούν  και τα ελαστικά τα οποία ”φοράνε” τα μονοθέσια.Τέτοιες φράσεις για παράδειγμα είναι: ”Μαλακή γόμα για τον Hamilton”,”ο Massa θα βάλει τα βρόχινα ελαστικά” κ.α.Τι είναι λοιπόν τα βρόχινα ελαστικά ή μαλακή γόμα;Σε αυτά τα ερωτήματα αλλά και σε πολλά άλλα θα τα απαντήσουμε σε αυτό εδώ το άρθρο το οποίο αφορά τα ελαστικά των μονοθέσιων.

Αρχικά τα ελαστικά αυτά είναι δημιουργήματα της γνωστής Ιταλικής Εταιρίας Pirelli η οποία τα δημιούργησε σύμφωνα του νόμους τις FIA.Τα ελαστικά ταξινομούνται σε δύο κατηγορίες:Πρώτη κατηγορία είναι τα ελαστικά τα οποία χρησιμοποιούνται σε στεγνό οδόστρωμα και η δεύτερη κατηγορία είναι αυτά τα ελαστικά τα οποία είναι για το βρόχινο και υγρό οδόστρωμα.

Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει τους εξής τύπους ελαστικών.Την πολύ μαλακή γόμα (SuperSoft) το οποίο ονομάζεται P Zero Red.Αυτό το ελαστικό παραμένει το ίδιο από το 2011 και ένα από τα χαρακτηριστικά του είναι η ευελιξία του.Ακόμα προσφέρει καλές αποδόσεις σε αργές πίστες.Το χρώμα του είναι: Κόκκινο.

Συνεχίζουμε με το P Zero Yellow το οποίο είναι εξαιρετικά μαλακό.Το νέο μαλακό ελαστικό περιορίζει σημαντικά τον κίνδυνο υπερθέρμανσης και κάνει τον ανταγωνισμό σκληρότερο.Το ελαστικό αυτό το βλέπουμε αρκετά συχνά στο φετινό πρωτάθλημα.Η πρώτη εμφάνιση του έγινε στις ελεύθερες δοκιμές πέρυσι στο Abu Dhabi.Το χρώμα του είναι: το κίτρινο.

Την σκυτάλη παίρνει το P Zero White το οποίο είναι το μεσαίο ελαστικό και είναι το κατάλληλο για όλες τις συνθήκες που θα παρουσιαστούν.Το ελαστικό ταιριάζει σε όλους τους ασφάλτου.Το πρωτοείδαμε στο περσινό gran prix στην Γερμανία.Χαρακτηριστικό χρώμα του είναι: το λευκό.

Τελευταίος τύπος ελαστικών από αυτή την κατηγορία είναι ο τύπος ελαστικών  P Zero Silver. Αυτή είναι η σκληρή αλλά όχι άκαμπτη γόμα! είναι ιδανική για πίστες με άγρια άσφαλτο αλλά το μειονέκτημα του ελαστικού είναι είναι ότι θέλει πολύ χρόνο για να προθερμανθεί.Ακόμα ένα καλό προτέρημα του είναι ότι αντέχει στις υψηλές θερμοκρασίες.Το χρώμα του είναι:το ασημί.

Στην δεύτερη κατηγορία η οποία αφορά τα ελαστικά για υγρό οδόστρωμα θα συναντήσουμε δύο τύπους ελαστικών.Ο πρώτος τύπος είναι ο Cinturato Green που τον ”γνωρίσαμε” στο gran prix του Καναδά.Χαρακτηριστικό είναι πως η ”αυλακώσεις” που έχει αποβάλλουν το νερό γρήγορα και είναι πολύ καλή επιλογή για την άσφαλτο που σταδιακά στεγνώνει.Χρώμα αυτού του τύπου είναι το πράσινο.

Τελευταίος τύπος ελαστικών για υγρό οδόστρωμα είναι ο Cinturato Blue.Αυτά είναι τα πλήρως βρόχινα ελαστικά.Έχουν βαθιές αυλακώσεις και αποβάλλουν πλήρως το νερό.Ο σχεδιασμός τους τους επιτρέπει να ”πετάνε” μέχρι και 60 λίτρα νερό το δευτερόλεπτο με ταχύτητα 300 Χ/Ω.Από την στιγμή που ένα κοινό ελαστικό δρόμου ”πετά” 10 λίτρα με μικρότερη ταχύτητα.

                                                                                                                                                  Γιώργος Κ Μιχαλόπουλος
Ενημέρωση για όλες τις ειδήσεις και την επικαιρότητα στην Λακωνία και την Ελλάδα με ένα
                                              στη σελίδα του lakoniapress.gr στο facebook.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο:


Σχολιάστε μέσω Facebook

Σχετικά Άρθρα:

  1. Οι τύποι των ελαστικών της Pirelli για τα 3 επόμενα Grand Prix Η Pirelli έδωσε στη δημοσιότητα τη σύνθεση και τον τύπο...
  2. Αφιέρωμα στους Θρύλους της Formula 1: Ayrton (da Silva) Senna Ο Ayrton da Silva Senna όπως ήταν το πραγματικό όνομα...
  3. Πίστα Formula 1 στην Δραπετσώνα(;) Αναμφίβολα το όνειρο των φίλων της Formula 1 εδώ στην...
  4. Formula 1: Το πρόγραμμα αγώνων 2013 Είναι επίσημο Οριστικοποιήθηκε το πρόγραμμα του πρωταθλήματος Formula 1 για...
  5. Μετρά αντίστροφα η Pirelli Η Pirelli ανακοίνωσε τους τύπους και τις γόμες των ελαστικών...

Κατηγορία: Αθλητισμός, Ανώνυμος Τύπος, Άρθρα, Γενικά, Ειδήσεις

Σχολιάστε μέσω Facebook


Σχολιάστε μέσω της σελίδας μας


Κάντε ένα Σχόλιο




*